Sabtu, 9 November 2013

Kereta untuk disewa di Kuching Sarawak


Promosi cuti sekolah

Bersempena dengan cuti sekolah yg akan datang pada 16.11.2013, kami menawarkan harga promosi buat kereta kami.

Diskaun bagi penggunaan melebihi 3 hari diberikan kpd anda. Bagi yg kurang dari 3 hari anda masih boleh berunding harga dengan kami kerana harga kami merupakan harga boleh runding.

Anda tidak akan rugi menggunakan khidmat kami kerana:

1. Harga terendah kami tawarkan kpd pelanggan. Harga boleh dikira dengan per hari, setengah hari or half day, dan suku hari!!

Ini kerana kami tidak seperti car rental lain dimana jika anda menggunakan kenderaan melebihi 6 jam spt contoh 7 jam berikutnya, ada akan serta merta dicaj pada kadar sehari!! Dan jika anda menggunakan melebihi 1 jam tidak lebih dari 6 jam anda akan dikenakan kadar sewa setengah hari!!

Tetapi kami tidak begitu!

2. Tiada booking fee, caj penghantaran (free airport, hotels in Kuching town both pickup and delivery)

3. Tiada Security Deposit

4. Tiada hidden caj (hanya saman polis atau JPJ ketika penggunaan hendaklah ditanggung pengguna sendiri meliputi kesalahan parking, pemanduan, langgar lampu isyarat, tidak memakai tali pinggan keledar. Tidak bersangkut paut dengan kenderaan.)

5. Kenderaan yg baik, selamat dan tidak mempunyai unsur salah undang-undang. Kereta kami merupakan family car yg diselenggara baik.

6. Menyediakan khidmat pemandu lelaki dan wanita (bagi pelanggan wanita yg inginkan keselesaan.) Kadar kenderaan sehari + pemandu + minyak diisi sendiri oleh pelanggan + tempoh 8-12 jam sehari sahaja.  Tidak perlu menanggug makan atau minum pemandu.

7. Dokumentasi mudah. Hanya IC dan Lesen memandu diambil gambar menggunakan format sah untuk tujuan car rental. Jika merasa ragu-ragu, anda digalakkan untuk photostat awal IC dan Lesen memandu anda.

Jadi hubungi kami segera.

Noraini 0168593206 / 0189803938 call, sms, whatsapp

Hanif 0168593205 / 0189849839 call, sms, whatsapp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan