Selasa, 8 Oktober 2013

Perkhidmatan Kereta Sewa di Kuching

Perkhidmatan kereta sewa murah, dokumentasi minima, caj penghantaran dan pickup percuma ( Kuching International Airport dan bandaraya Kuching) serta TIADA Security Deposit dan Cagaran

Kepada pelanggan yang dihargai,

Kami menyediakan servis sewa kereta dikawasan Kuching, Sarawak dengan harga MURAH, dokumentasi minima, caj penghantaran dan pickup PERCUMA di Kuching International Airport dan pusat bandar Kuching serta tiada SECURITY DEPOSIT atau CAGARAN.

Harga yang kami tawarkan adalan amat kompetitif dengan tambah nilai servis kami yang mana setakat ini merupakan tarikan utama mengapa pelanggan kami merupakan pelanggan tetap. 

Diskaun berikut diberikan kepada pelanggan kami:-

1. Sewa 2 ke 3 hari = RM5-15 diskaun sehari dari harga sewaan
2. Sewa 4 hari dan lebih = RM15-20 diskaun sehari dari harga sewaan

Bagi pelanggan ulangan, kami memberikan malahan LEBIH diskaun!!! 

Berkenaan dengan Caj Penghantaran dan Pickup PERCUMA kami adalah untuk kawasan sekitar pusat bandar Kuching dan Kuching International Airport.

Kami tidak mengambil Security Deposit atau Cagaran. Kami memerlukan kepercayaan dan amanah anda sepanjang tempoh sewaan. (tertakluk kepada kes-kes tertentu seperti sewaan untuk kegunaan luar bandar Kuching, sewaan tempoh melebihi 10 hari dan sebagainya)

Kami adalah antara penyedia servis kereta sewa yang bolehrunding dan anda dipelawa untuk menghubungi kami berkenaan dengan servis kami.

Anda boleh menghubungi:-

Hanif 016-859 3205 (sms/call)
Noraini 016-859 3206 (sms/call) 018-980 3938 (sms/call/whatsapp)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan