Rabu, 16 Oktober 2013

Kereta Untuk Di Sewa di Kuching Sarawak

PROMOSI CUTI SEKOLAH

Alhamdulillah...bulan Oktober hampir tiba ke penghujungnya.  Begitu juga promosi Aidiladha.

Bagi bulan November, banyak tempahan yang kami terima untuk kereta sewa bagi digunakan sekitar majlis Konvokesyen UNIMAS.

Bagi pelanggan kami seperti Puan Rashyidah Madzelan dan dua anakya yang telah menggunakan khidmat pemandu wanita kami, Encik Nik, Encik Asyraf, Encik Zamperi (penyewa tetap kami), Mr. Telorchan Singh (juga merupakan pelanggan tetap), Cik Fariza, Cik Hidayu dan banyak lagi, terima kasih kami ucapkan dan ianya merupakan masa yang amat menyeronokan dan harapan kami agar anda berpuas hati dengan khidmat kami.

Bagi cuti sekolah yang akan datang, kami masih mempunyai beberapa slot hari yang masih belum dipenuhi dengan tempahan. Bagi yang berminat, sila hubungi kami segera.

Berkenaan dengan harga kereta, anda boleh menghubungi kami bagi pertanyaan.

Kereta yang kami sediakan adalah kereta yang dijaga rapi sepenuhnya dan saya selaku admin amat tegas didalam memastikan kereta didalam keadaan baik dan diservis dari masa ke semasa.

Pihak anda boleh menghubungi kami untuk berunding berkenaan harga sewa kenderaan dan kami amatlah bertolerasi dan akan cuba sebaiknya untuk memberikan khidmat terbaik kepada anda.

Berminat??

Hubungi


Hanif  016-8593205 (call/sms)

Noraini 016-8593206 (call/sms) 018-980 3938 (whatsapp)


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan